lóerő (európai elektromos) [LE (hp)] és lóerő (metrikus) [LE (hp)] közötti váltószám 1,0006815103357. Ez azt jelenti, hogy a lóerő (európai elektromos) nagyobb mértékegység mint a lóerő (metrikus).
Fordítva: lóerő (metrikus)-lóerő (európai elektromos) átváltás
[LE (hp)] |
(1) = ? [LE (hp)] × 736 [W / LE (hp)]
(2) = (1)[W] / 735,49875 [LE (hp)/W]
(2) = ? [LE (hp)]
Tehát a váltószám: 736 / 735,49875 = 1,0006815103357 lóerő (metrikus) / lóerő (európai elektromos)
Kezdőérték: | [LE (hp)] |
Emelkedés lépése | [LE (hp)] |
Hány sor legyen | (max 100) |
lóerő (európai elektromos) | lóerő (metrikus) |
---|---|
0 | 0 |
10 | 10,006815103357 |
20 | 20,013630206713 |
30 | 30,02044531007 |
40 | 40,027260413427 |
50 | 50,034075516784 |
60 | 60,04089062014 |
70 | 70,047705723497 |
80 | 80,054520826854 |
90 | 90,061335930211 |
100 | 100,06815103357 |
110 | 110,07496613692 |
= 736 W, Európai elektromos típusú mértékegység.
Európai elektromos lóerő. Nemzetközi szakirodalomban viszont az imperial elektromos gyakrabban szerepel.
= 75 m kgf/s, metrikus típusú mértékegység.
Lóerőre sok változat van. Számunkra lefontosabb a METRIKUS LÓERŐ. Pl. ezzel a váltószámmal számolják át autóknál a lóerő és a kilowatt közötti összefüggést. Értéke pontosan: 75 × 9,80665 / 1 s = 735,498 75 W (Figyelem! Nist.gov - forrásban felkerekített érték szerepel)
← Vissza a Teljesítmény mértékegységekhez