lóerő (metrikus) [LE (hp)] és lóerő (európai elektromos) [LE (hp)] közötti váltószám 0,99931895380435. Ez azt jelenti, hogy a lóerő (metrikus) kisebb mértékegység mint a lóerő (európai elektromos).
Fordítva: lóerő (európai elektromos)-lóerő (metrikus) átváltás
[LE (hp)] |
(1) = ? [LE (hp)] × 735,49875 [W / LE (hp)]
(2) = (1)[W] / 736 [LE (hp)/W]
(2) = ? [LE (hp)]
Tehát a váltószám: 735,49875 / 736 = 0,99931895380435 lóerő (európai elektromos) / lóerő (metrikus)
Kezdőérték: | [LE (hp)] |
Emelkedés lépése | [LE (hp)] |
Hány sor legyen | (max 100) |
lóerő (metrikus) | lóerő (európai elektromos) |
---|---|
0 | 0 |
10 | 9,9931895380435 |
20 | 19,986379076087 |
30 | 29,97956861413 |
40 | 39,972758152174 |
50 | 49,965947690217 |
60 | 59,959137228261 |
70 | 69,952326766304 |
80 | 79,945516304348 |
90 | 89,938705842391 |
100 | 99,931895380435 |
110 | 109,92508491848 |
= 75 m kgf/s, metrikus típusú mértékegység.
Lóerőre sok változat van. Számunkra lefontosabb a METRIKUS LÓERŐ. Pl. ezzel a váltószámmal számolják át autóknál a lóerő és a kilowatt közötti összefüggést. Értéke pontosan: 75 × 9,80665 / 1 s = 735,498 75 W (Figyelem! Nist.gov - forrásban felkerekített érték szerepel)
= 736 W, Európai elektromos típusú mértékegység.
Európai elektromos lóerő. Nemzetközi szakirodalomban viszont az imperial elektromos gyakrabban szerepel.
← Vissza a Teljesítmény mértékegységekhez